Hej!

Hej på er vänner!!

Jisses vad varmt det är idag, är överlycklig över min klimatanläggning i lägenheten.
Ursäkta mig för dålig uppdatering, håller nämligen på att hjälpa till med hösilaget som håller på att tas in och det blir tydligen rekordmånga balar i år. Sedan har jag grejjat i stallet som vanlig, ringt lite viktiga telefonsamtal. Så dagen bara snurrar förbi!

Men är allt bra med er annars?

Tänkte att jag kör med en liten dagens.

Dagens humör: Väldans bra måste jag säga, lite seg i huvudet dock, känns som att jag måste skriva ner allt för att inte få något glömt.

Dagens kläder: Ridbyxor från pikür, pessoa modellen, Pike från Ralph Lauren, svarta strumpor märke är unknown och skor från Lacrosse.

Dagens bästa: Att allt bara flyter på idag, inte bara med stallet och hästarna utan med allt annat också! Känns kanon bra!  

Dagens borde göra: Att göra någon form av videoblogg till er läsare när det gäller bloggen, men kommer liksom inte på om vad. Måste annars sortera upp pallarna som spånleverantören ska ha med sig tillbaka, så att dom är hela och fina. 

Dagens längtan: till fredag ska käka pommsa då, var eveigeheter sedan, äter typ aldrig pommsa eller pizza, sker väääldigt sällan. 

Dagens nyttighet: Dricka mängder med gurkvatten. Låter kanske lite tort men det har blivit lite av min nya coca cola haha!   

Dagens skrattÅt ett samtal jag hade innan idag, helt hilarious.

Dagens komplex: Att jag inte har klippt mig ännu och mitt hår ser ut som djungelgeorge ungefär!

Dagens mest irriterande: FLUGOR! Dom gör inte annat än att springa rally på mig och jag får snart ett utbrott, men dom drar väl sig till skiten antar jag.

 <----- NOT HOT!

Dagens bild: (kom inte på någon dagens låt)
Från 3-årstestet.  





Kommentarer
Postat av: Åsa - Hästeriet

Öh.. Pommsa?



Sv: Ja jag försöker kurera mig allt vad jag kan! Blåbärssoppa är dock det närmsta nyponsoppa jag har. Men soppa som soppa? :p

2011-07-06 @ 22:49:42
URL: http://hasteriet.blogg.se/
Postat av: Louise

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-13 @ 16:30:36
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0