Morning!

Hej! Lördag är det visst idag haha!

Här verkligen ös-regnar det. Lagom kul, regnade en hel del igår också men snart kan jag nog ta en kanot och paddla ifrån gården.

Ursäkta, för en totalt kass uppdatering, men igår var det andra ting som tog mina tankar så hade verkligen ingenting om att blogga om igår. Ni vet, när det bara blir blankt när man ska sätta sig och skriva något.

Nu, ska jag dra ner till stallet igen. Lite senare så ska vi åka iväg med en liten polle som ska kolla sina tandebissingar. Måste ju kollas det också. Men sedan är det inte så mycket mer som händer, mer än det vanliga så att säga.

Jag är i alla fall glad över att det inte blev någon tävling för min del denna helgen. Gud vad jag tycker synd om alla som sitter och rider fram i detta vädret. Visst är det okej när det regnar lite, men när det öser ner så det står som spön i backen är det inte kul. Det tråkiga blir ju också att det är ju inga som har lust att åka och kolla på tävlingarna, inte när det är utomhus som det är i detta fallet. Så det är väldigt tråkigt för både arrangörer och deltagare. Men vädret lär vi nog aldrig kunna styra över.

Nu måste jag ta och skynda mig lite!! Men vi hörs lite senare vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0