Om jag säger falster säger du???

BOOOOO så klart!

Jag hade faktiskt tänkt och se om jag kunde hitta något som jag faktiskt behöver nere i falsterbo så jag har satt ihop ett litet kollage på saker jag skulle vilja införskaffa!




Som ni ser så är det ett gäng med tävlingsprylar. Bland annat en ny tävlingskjorta, ska se ifall jag hittar någon ny gärna kortärmad. Men hittar väldigt sällan i min storlek, men hoppas att årets falsterbomässa kan göra något åt saken. Ett par nya vita ridbyxor gärna skodda, ett par nya vanliga ridbyxor kanske från JW, tycker dom med dragkedjorna är skiiit snygga, fast frågan är om dom är för femenina?? Har verkligen supersvårt att hitta ridbyxor som sitter bra och oftats så får det bli damridbyxor till slut då dom sitter bäst. En ny ridhjälm. Jag tävlar i en champion delux, tycker personligen det är den snyggaste dressyrhjälmen (ialla fall på mig haha) och en ny plastrångnål. Har visserligen den som är längst upp till vänster på den lilla bilden i kollaget, men skulle vilja ha något jag kan byta med! Sedan en ny plastrong. Tycker det är finare än bara slips faktiskt. Men tänkte ta och köpa en med dubbel knäppning så man knäpper den framtil istället för baktill. Snyggare och bekvämare enligt min mening.

Har ni någon shoppinglist?


Kommentarer
Postat av: Emily - RYTTARDUON

Jag har en alldeles för lång shoppinglista haha! Men ska inte köpa allt, den är bara lite påminnelse om vad jag ska titta på :)

2011-07-01 @ 13:32:26
URL: http://ryttarduon.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Hoppas du hittar allt du vill ha och att allt är i rätt storlek ;)

2011-07-01 @ 14:21:15
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0