Skum känsla.

Hej på er vänner!

Hur har ni haft det idag?

Här har det rullat på. Hovslagaren har varit här och sedan så har 17pall med spån landat. Men gick väldans smidigt med det.
Men annars så har det rullat på som vanligt.

Håller just nu på att förbereda tills jag ska dra ner till hobbydanskarna i morgon, haha nä, bara skojar. Jag ska ner till Skåne. Varje gång jag ska åka iväg så säger jag "nu ska jag vara ute i god tid med packning etc" har jag börjat packa? Jisses vad trött jag blir på mig själv. Har även en skum känsla i ansiktet. Kände att jag behövde väcka mitt ansikte lite och kanske se lite mer civiliserad ut om man ska iväg, så nu har en ansiktsmask hoppat upp i ansiktet. Hoppas det blir någon skillnad i alla fall haha!

Så det kan blir risk för dålig bloggning i morgon, men lite mobilbloggningar kommer nog att komma upp!

Nä, nu måste jag seriöst PACKA!

The song of the day






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0