Vad glader man blir!



Har ni sovit gott?

Här är det superbra, lite stressad kanske. Hinner inte skriva något superlångt inlägg just nu, ska ordna lite roigare inlägg senare idag. Men måste ner till stallet för att packa transporten med lite mat till ponnysarna etc. tills dom ska åka iväg på meeting.

Sedan vill jag bara säga TACK! till era kommentarer ang tävlingen. Blir verkligen jätteglad av dom och superkul att ni verkar uppskatta den!

Men innan jag susar ner till stallet igen så kommer en dagens.

Dagens kläder: jeans från hmm märke? En gul pike från ANKY technical casuals. Linne från emelio, svarta strumpor. Softshell jacka från ANKY och sedan mountain horse dojjor!

Dagens smink: kör på mer naturell look idag haha ;)

Dagens måste: Springa ner och packa transporten, typ NU!

Dagens humör: Toppen bra!

Dagens topp: Än så länge era kommentarer

Dagens down: Att solen är borta idag!

Dagens vill ha: Mina STÖVLAR! ska skriva ett inlägg om det lite senare!

Dagens galna fundering: Om man kan få lite sommarbrisar med hjälp av en hårfön när solen inte närvarar? Kanske något att testa, eller så väntar jag på solen helt enkelt!

Dagens mer normala fundering: Har nog inga funderingar direkt i huvud just nu, simmar runt lite planering uppe bland de grå, men senaste tanken var i alla fall "Måste tvätta schabraken nu på morgonenn"

Dagens Låt: Robin- Call ypur girlfriend

Absolut inte den nyaste låten, men jag har börjat gilla den väldigt mycket! Men lär väl snart vara uttjatad som alla andra låtar som spelas på radion haha!



Ha det guld så länge läsare så hörs vi lite senare!


Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Ha det guld själv, Timmie! :)

2011-07-01 @ 13:58:54
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Lotta

Call your girlfriend är grym!!

2011-07-01 @ 16:32:33
URL: http://nogg.se/charliesfamilj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0