Dressyrkillen gillar






Det finns en hel uppsjö av olika slags ridhandskar, som en ljungel! Dock en ganska angenäm ljungel. Det tråkiga är kanske om man lägger 300 spänn eller kanske mer och kvaliten visar sig vara kass.

Men jag har en stor favorit gällande ridhandkar och det är de på bilden ovan. Kingsland är märket och jag bara älskar dom! Känns som att ha ett andra skinn på sig. Man får bra grepp om tygeln, det är bra kvalitet och helt enkelt supersköna. Nu har jag nästan använt mina dagligen i flera månader och inte förens nu börjar man se att dom ser slitna ut.



Handksarna ligger mellan 450-500kr och finns bland annat här
Men jag kan verkligen rekomendera dessa, jag har i alla fall bara varit supernöjd med dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0