Ingen uppmuntran....

Hej på er vänner!! Hur är läget med er alla? Här rullar det på och allt är bara så mycket bättre än igår. Fick en mega migrän attack så jag visste knappt vart jag var, den senaste tiden så har det bara sagt pang så fort kommer det, men det lättade tack och lov under kvällen sen.



Jag hade fått denna kommentaren tidigare idag. Jag håller med, det är säkert gör tråkigt att jag inte uppdaterar lika mycket som förut. Men som jag har skrivit i tidigare inlägg så har jag en del att göra. Det är därför det är såå tråkigt när inte mobilbloggningarna fungerar, med hjälp av det så kan jag ändå hålla bloggen uppdaterad och när inte ens det fungerar så blir det vissa dagar ingenting här på bloggen. Tro mig när jag skriver att det känns verkligen skit tråkigt! Sedan som jag skrivit tigigare så håller jag på att kolla upp med byte av bloggportal och det tar sin tid, håller på att planera intressant läsning till er med bland annat frågestunder men det håller jag mig med tills vidare för att se vad showjumper kommer med så det inte blir för likadant! Vi har trots allt ett väldigt lika tankesätt om många saker haha. Så det finns saker som ta sin tid och en del för att bloggen ska bli bättre framöver. Att få en sådan kommentar ovan är inte driekt till någon uppmuntran heller, ni får jätte gärna komma med saker ni skulle vilja läsa om eller något annat som gör det inspirerande till att blogga på även om man har lite tid och inspirationen dalar om dagarna för huvudet är fullt upp med annat. Men ber om ursäkt för dålig uppdatering.

Annars så springer dagarna på här må jag säga, planerar veckan för fullt med både hästar och mig själv. Under helgen kommer jag bland annat att vara en del på Lilla Edet´s ridklubb för att hjälpa till på ponnydressyrtävlingarna som sker under kommande helg. Ska bland annat skriva för Britt Hammar när hon dömer en nationell klass, har skrivit för henne tidigare och ska blir kul att träffa henne igen.

Nu ska jag dra ner till stallet igen, men måste bara visa ett par bilder på våra supersöta katt och kanin bebisar!








Kommentarer
Postat av: Emily - RYTTARDUON

Åh gud så söta ninisar :O

2011-06-07 @ 13:30:56
URL: http://ryttarduon.blogg.se/
Postat av: Emelie

Söta!!!

Kram

2011-06-07 @ 23:12:17
Postat av: Julia

Äsch, såna där tråkiga kommentarer ska man inte lyssna på! Vi är glada över det vi får och i den mån du hinner :)

Kaninerna var verkligen bland det sötaste jag har sett! Såna små hårbollar ;)

2011-06-08 @ 16:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0