Morning!

God Morgon på er vänner! Eller god morgon och god morgon, snart förmiddag ju! Allt bra med er?
Här är det fin fint, börjar blir lite förskyld men det försöker jag helst inte att känner efter! Det är sommar och enligt mig ska man inte vara förskyld under sommaren haha!

Sitter och har kollat igenom allmenackan gällande dagen och veckan som kommer. Gör alltid så varje morgon att öppna min bibel och kikar igenom så man inte glömmer något!



På kvällen så gör jag likadant fast då brukar jag alltid fylla i lite stödord på vad annt som gjorde under dagen, tillexempel om ngn häst longerades, blev riden eller joggad och liknande, ifall jag öppnade en ny hösilagebal etc. Sådant är jag ganska pedantisk med att skriva upp. 

Skriver ni också upp allt?

Nu ska jag ta och susa vidare ner till stallet men vi hörs lite senare vänner!


Kommentarer
Postat av: Erika

Brukar skriva upp vad jag gjort med hästarna, lite kort o gott mest för att kunna titta tillbaka^^ :)



Och i fall hästarna blir halta eller annat.

Så är de bra o ha lite uppskrivet.

2011-06-27 @ 18:37:56
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0