Svar på kommentar


Tänkte att jag svarar på denna kommentar i ett inlägg, kanske kan hjälpa andra också?!



Jag hade faktiskt ingen aning om att man skulle värma compeed plåster! Kanske står på anvisningarna, men det läser man, eller? Men jag tackar så jätte mycket för ditt tips och ska absolut testa detta. För att undvika mina fina skavsår så har jag faktiskt börjat att linda mina knän med tunna benlindor och det har faktiskt fungerat. Kändes lite skumt de första gångerna men det blev vant relativt fort. Men klart att compeed skavsårsplåster är snäppet lättare!





Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha, det har jag aldrig provat, men mina plåster har suttit kvar ändå ;)

2011-06-23 @ 00:31:29
URL: http://nadjaeriksson.bloggplatsen.se
Postat av: Sanna

Vilket bra tips. Det kanske jag kan använda mig av på jobbet i sommar (jag jobbar på apotek).

2011-06-23 @ 09:15:17
URL: http://sannasant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0