Tittar snett!

Hej på er vänner! Hur är läget med er?

Här är det bra. Tycker bara att dagarna flyger förbi i en rasande fart, blir nästas rädd att JULI snart är här och sedan går det undan. Fast det gör det ju redan, i alla fall för mig. Men hoppas att ni som har sommarlov hinner njuta riktigt ordentligt och vi hoppas på att det härliga sommarvädret kommer snart.



Idag har jag lyckats att skämma ut mig lite också, eller nja inte så att jag bryr mig. Men folk kan verkligen stirra på andra människor om det är något som dom anser är skumt med en person, som att gå runt i en mataffär och prata med sig självt. Fast jag kan säga att jag inte gick runt och pratade med mig själv i mataffären. Jag hade nämligen mitt bluetooth headset på mig och den är väldigt liten och syns knappt om man har lite hår över örat. Så där gick jag runt i godan ro och fnissade med showjumper i örat. Efter ett tag märkte jag att folk nästan gick omvägar runt mig och ni vet smygtittade över axeln när dom gick förbi. Vi ska inte prata om ett par som plockade lösgodis. Där sprang jag runt bland lådorna och plockade med spaden i högsta hugg och fnissade glatt. Kanske trodde jag gick på något. Så gick lite medvetet och petade på headsetet så folk skulle förstå att jag var en normal människa med en godisspade i handen som prata i telefon.

Har ni kanske råkat ut för något liknande?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0