Dressyrkillen ger ett svar






2011-02-28_17_01 (MMS)

Hej på er! Skulle ju ha svarat på denna kommentaren lite tidigare, men det blir inte alltid som man tänkt sig. Men nu verkar blogg.se fungera igen i alla fall, vilket är wonderful.
Men här kommer ett svar:

Det finns ganska många olika detangler, bland annat från Show Sheen, Cowboymagic och som i detta fallet silverado vilket jag personligen tycker är den bästa detanglern. Den fungerar precis som pälsglans men är mer som en lite tjockare olja som man droppar och fördelar med fingrarna eller som vi brukar göra ta en borste som bilden nedan,

 häller på ett par droppar av detanglern och sedan borstar igenom svansen.
Men det jag tycker är bra med just denna produkt är att det fungerar lite som ett balsam, taglet bli inte bara "halt" utan mjukt som det blir när vi har haft balsam i håret. Som även gör att svansen blir lite fluffigare. Så på dom hästarna som har lite tunnare svansar tycker jag den är super för det bli lite mer volym, inte så det bara säger FLUFF men den blir lite fluffigare och luftigare. Min favorit helt klart. Dessutom luktar den gott också haha!

Tror jag pratar lite om den i denna videon som jag gjorde om vad som finns i våran groomväska.




Men någon som är super på bra produkter är x-treme Horse makeover därifrån köper vi alla roliga produkter i alla fall. Jag vet inte vad silverado detangler kostar med ca 200kr dom brukar kosta från 170kr och uppåt beroende på vilket märke man väljer att ha. Men dom är dryga också, så man behöver inte köpa en ny flaksa varje månad heller.
Hoppas det var ett bra svar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0