Äntligen!!

Hej på er!!

Hur har eran dag varit?

Här har det varit regnigt om något. Även när det var strålande solsken så öste regnet ner, börjar bli lite tjatigt nu, har trots allt regnat sedan söndags natt! Vi har det lite fuktigt om man säger så.

Hästarna har gått bra idag, vi kunde rida ut ett par under eftermiddagen utan att bli helt genomblöta, den gamla hjälmen fick åka på, kändes lite onödigt att ta fin hjälmen till uteritt när det är regnväder.

Under de kommande dagarna så kommer det ÄNTLIGEN ske, som jag har längtat!! Jag ska lämna blogg.se och flytta till wordpress! Känns kanon bra! Äntligen så kan man ladda hem wordpressappen så man även kan blogga direkt från mobilen som vanliga inlägg! Jisses vad man kommer kunna uppdatera!!




I morgon ska jag försöka skriva ihop lite roligare inlägg, man kan göra ganska mycket kul med hårspray ;)
men mer om det i morgon.

Nu ska jag ta och hoppa i säng faktiskt, känner mig mega trött och höfterna säger att det faktiskt få räcka för idag!!
Men hoppas ni har haft en bra dag i alla fall!!

Kommer nog somna med ljudet av en låt som jag haft i huvudet all day long!

Dagen låt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0