HEJ!

Nu så börjar vi om för 3:dje gången, detta vill inte sammarbeta med mig idag! Blir det typiska "varför-kan-inte-internet-bara-fungera-sucken" Men nu så.

Hur har eran helg varit?? Min helg har varit awsome på ren svenska ;) Har hunnit med och träffa lite folk som man gör alldeles för sällan. Har lovat mig själv att jag MÅSTE fakstiskt ta mig själv i örat och hitta på något annat ibland. I fredags så åkte jag med till x-treme horse makover man blev heeeeelt salig av alla saker! Såååå snygga träns och mängder av bling bling såååå snyggt gjort!! Gäller att hålla hårt i plånboken! Eller rättare sagt hålla koll på sig själv haha!

I dag är det an vanlig typsik måndag, springer till tvättmaskinen stup i kvarten både i stallet och inne hos mig, men annars så ska det ridas och grejjas som vanligt! ☺ 

                  
När man hade varit hos x-treme horse makover så var det bara hem och putsa upp pannbanden haha! Det är faktiskt super enkelt att få upp lystern på dom. Det som kan bli mest fel är när man putsar pannbanden med vanlig sadeltvål!! huuuujeda... Blir ett lager på stenarna som gör att det tappar all lyster. kanske skulle skriva ihop ett inlägg om hur jag gör med pannbanden? minns inte om jag gjort det förut....

Well..

Jag hoppas i alla fall att ni haft en superhärlig helg och att veckan börjat bra för er!





Kommentarer
Postat av: Eleonor - Ridlärare & Hästföretagare

GÖR DE INLÄGGET!!!

2011-09-12 @ 11:12:47
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Erika

Tror inte du gjort något inlägg om de.. så gör de. :D

2011-09-12 @ 11:29:46
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Erika

SV:

Ja, det var ju inte så populärt bland dom som skulle tävla faktiskt.

Men alla väntade kvar vad jag såg o försökte hålla humöret uppe. :)



Men sannorlikheten att domaren,s klocka går en timme fel är inte så stor.

Så de kändes inte så kul, men tävlingen gick bra.



Ja, gör de. :D

Har massa pannband med bling, så de tipset skulle göra mig gott. :D

2011-09-12 @ 11:37:57
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det lät som ett spännande blogginlägg!

2011-09-12 @ 13:34:03
URL: http://sannasant.blogg.se/
Postat av: Emelie

Skoj att du gör något annat ibland kusinen ;) Bra för dig att komma ut lite! Jag hoppas du kan dig till Halmstad någon gång (jag ska försöka komma och hälsa på dig någon gång innan du går i pension ;) ) Kram på dig

2011-09-12 @ 15:55:25
Postat av: Camilla- Vinn benlindor ifrån Schockemöhle

Har så länge velat åka till XHMO men inte riktigt hittat rätt tidpunkt. Suttit många minuter framför datorn och tittat på alla fina träns. dregglar

2011-09-12 @ 16:34:13
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0