Kudden

Kallar snart för min del. Ska ligga ner och läsa min bok tänkte jag. Helene Tursten, Eldsdansen. Älskar att ligga och läsa. Innan så läste jag upp till 1 bok i veckan! Men nu så orkar jag inteläsa så intensivtoch dessutom så har jag ingen buss att åka som tog en hel del tid!

Men innan jag slänger huvudetner i kudden så vill jag visa en kylskåpsmagnet!
En Digital fotoram med magnet! Den kan spara upp till 60 bilder samt uppladdningsbara batterier. Ingår även usb kabel och allt annat som behövs.

Jag skulle tycka det var roligt att ha en lite fotoram på kylskåpet med fina foton på nära och kära istället för de vanliga magneterna!

kostar $39.99
finns här




DIGITAL FRIDGE MAGNET PHOTO FRAME

Sov sött vänner!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag klappade om lilla Trissan idag. Hon såg ut att må bra, men jag är säker på att hon aknar sin husse :) Och valparna var såå söta. Alla elva :)

ha en härlig måndag.

Kram

2009-11-02 @ 00:07:34
URL: http://melanoz.blogg.se/
Postat av: viktoria

hejsan. Skulle inte du kunna berätta lite om din ridning och om din häst?

2009-11-02 @ 10:00:19
Postat av: jossan

haha jag har en sån :p .. någonstans

2009-11-02 @ 16:59:10
URL: http://enife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0