En liten fråga

Nu tänkte jag ta och fråga er. Trogna, nya, kommer förbi iblandläsare får gärna svara!

Många gånger har jag funderat på hur jag uppfattas via bloggen?
I framtiden så vill jag kunna dirva eget företag, där jag utbildar, tränar och tävlar hästar och är kanske inte så långt därifrån. Jag är i alla fall en väldigt ansvarstagande person men vet inte om jag alltid uppfattas så via bloggen?

Bloggen har jag för rent nöje. Älskar att skriva och älskar att blogga. Men frågan är om det kommer in en kund på bloggen som t.ex. vill lämna en häst på träning men kanske avstår efter ha läst bloggen?

Så min fråga till er är: Hur uppfattas jag via bloggen?


Timmie och ikaros


Kommentarer
Postat av: viktora

Du uppfattas som en kunnig person innom ditt område och seriös

2009-11-23 @ 17:07:58
Postat av: Vivere

Tycker du uppfattas som en öppen, glad och utåtriktad person med god stil , med stor kunskap i det du jobbar med , men även vilja att ta till dig mer kunskap och lära , samt dela med dig av din vardag och kunskap på bloggen , sen det sätt att tänka över det skriver , har varit många gånger man verkligen stannat upp och tänkt till , på ett posetivt sett , och jag tror du kommer nå dina drömmar / mål du har i framtiden



2009-11-23 @ 21:18:04
URL: http://amoretesoro.blogg.se/
Postat av: carro

En kille med stil & klass , artig . Ett första intryck från mätningen =) Kram pårej

2009-11-23 @ 21:24:58
Postat av: Jenny

Timmie, du behöver inte oroa dig för att verka oseriös. Din passion för det du gör syns tydligt och det märks att du vet vad du pratar om, och att du är jäkligt duktig på det du gör. Som sas tidigare här; det du skriver får en ibland att tänka till och det är en fin egenskap, att kunna ta upp sånt och få folk att läsa och fundera. Keep it up, du kommer lyckas om du fortsätter som nu. :)

2009-11-24 @ 00:30:28
URL: http://jenitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0