Får jag lov

Att byta huvud med någon idag! Känner dock att det INTE är någon migrän på g, men känner mig totalt loj! Inte ens kaffe hjälper och då är det illa! Men får ta och stoppa lurarna i öronen och köra lite röjsåg så kanske jag piggnar till.

Blåser en del ut idag, det är geggit ute idag, det är himla mycket ute idag och jag känner att vintern inte längre lockar. Försöker verkligen tänka positiva tankar men när vattenpölarna förökar sig som kaniner och vinden skapar små tsunamivågor mellan dom så känner jag mig ganska så omotiverad att köra röjsåg!

Känner även att detta inlägget inte är till någon nytta så ni får kika på detta i stället!

En Chokladklocka!!

Klicka för att se nästa bild

En motivationsklocka (passande) Som ger dig choklad 1 gång i timmen med en liten fin melodi!!

289kr och finns här


Kommentarer
Postat av: ella

hah chokladklockan var lite smart ;)

hur länge har du ridit? :)

2009-10-17 @ 16:45:38
URL: http://daniellasamuelsson.blogg.se/
Postat av: Krystal

ah men gud vad söt den var!

2009-10-17 @ 16:57:12
URL: http://stardustbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0