Fredagsmys

God kväll kära läsare! (visst kan jag låta proper ibland?)

Jag har haft en myskväll denna fredag med mumsigt ätbart och tvkikande. Har småtittat lite på Lets Dance och jag missade faktiskt Helanas rumba show. Någon som såg?

Min dag har rullat på som de flesta andra och det positiva i det är faktiskt att var dag som går är en dag närmre VÅREN och framför allt GHS. Så underbart. Eller hur? Längtar som sjutton till det. Har ni något som ni längtar lit extra mycket till?

Satt och kikade runt på nätet som vanligt och klickade mig in på www.tidningenridsport.se som vanligt och hittade att landslagen för 2011 har publicerats.

(info från www.tidningenridsport.se)


Landslagstrupperna för hoppning mm. finns även publicerade på samma sida!

Jag är inte så fövånad över dressyrtruppen men något som jag tycker är superkul är att Juliette Ramel är med i utmanar gruppen!

Vad tror ni om laget?

Patrik Kittel

Men det har tydligen blivit lite förvirring om Kyrka K verkligen ska bli Svenska lagets tränare. I ett uttalande i Horse and hound förnekar hon att hon är landslagstränare för det svenska laget, men säger däremot att hon ska hjälpa de svenska ryttarna med träning. Alltså har hon ingen formel titel om att hon är landslags tränare för det svenska laget. Ibland kan det verkligen bli förvirrande! Men det stod även i artikeln att dom ska disskutera vidare med Kyra om hon ska ha en formel titel eller inte. Så det återstår väl och se vad som sker! Vad tycker ni läsare? Kyra som formelt ha titeln som landslagstränare eller inte?


Nu så gick andra omgången av lets dance för ikväll och Helena får dansa vidare till nästa vecka. KUL!

Nu ska jag ta och closa ner datorn och bege mig till sängen med en bok. Hade lite uppehåll med "Genom dina ögon" Den blev faktiskt lite jobbig ett tag och den skiljer sig ganska mycket från Twilight böckerna om man säger så.

Hoppas ni haft eller har en fin fredagkväll!!



Kommentarer
Postat av: Camilla- Vinn benlindor ifrån Schockemöhle

Längtar till att kunna rida ordentligt!!

2011-01-14 @ 23:14:59
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte så otippat landslag nej ;) Jag ska praktisera hos Anette Chistensson om en vecka, ska bli jättekul!



Sv: Tack snälla du! :D

2011-01-15 @ 00:38:30
URL: http://hasteriet.blogg.se/
Postat av: Micaela

Jag hade totalt glömt bort att Stephenie Mayer skrivit "genom dina ögon". Får försöka införskaffa den och lägga på bokhögen som borde läsas. Den börjar bli lite läskigt hög nu ^^

2011-01-15 @ 23:25:12
URL: http://janatuinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0