Förmiddagen

Dom andra hade sovmorgon idag men jhag har redan varit igång!! Hela stallet klart och lite till. Vi hade en liten Lyxfrukost innan så jag har ätit två frukostar idag! Men det var mysigt.

Hade ett bestämt telefonmöte med en kund nu vid 11:00 men svarade inte. Så vi får se ifall hon hör av sig under dagen.



telefon är bra att ha till ett telefonmöte!


Senare idag så är det tävling som gäller. Catrin startar dock inte fören 19.10 så det är en stund tills dit. Ska börja knoppa vid 15.30 så vi kan åka 16.30. Idag så är det programmet msv:b4 som gäller. Hon red egenom det igår och jag tyckte det mesta såg bra ut. Fick lite taktmissar i den ökade traven och miss på något byte men annars klockrent så då får vi se hur det går idag.

Josefine ska ha en liten piano dag idag, alltså ta det lugnt. Men jag har lite svårt för det där med att ta det lugnt. Därför behöver jag åka bort för att vara ledig haha!!

Well well

Dags att fortsätta jobba!!

Kram
Timmie
OBEROENDE HERBALIFEDISTRIBUTÖR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0