Vatten över huvudet

Försöker att förstå mig på photoshop, säger bara ojoj och skiker snart efter CORINNE! Vill verkligen kunna göra en fin fin header men nu käns det hopplöst. Det värsta är att Corinne sa att det var så lättförsåerligt. Photoshop jag använder mig av är Element 7. Så lätt att förstå men jag lovar, one day i will suprise you all haha!

Min dag har rullt på bra annars. Chiron visade sin finste sida och bockade hela banan runt. 60*20m. Jag satt dock kvar kan jag säga men mina ben skriker. Efter hans "chorvande" så gick han riktigt bra, riktigt bra! I morgon kan han säker vara lite trött då han jobbade lite mer än tänkt, men så blir det ibland när dom gör oplanderade saker! som att stå på händer t.ex.

Evelina som kom idag (som är uttagen till landslaget i fälttavlan) är en riktigt trevlig tjej! Skratta det kan hon och me like att folk kan skratta! Under middagen satt vi och pratade Disney filmer!

Men nu är det dags för sängen, hade tänkt att lägga upp bilder från ridningen idag, men det blev som det blev och sedan glömdes det bort. Catrin kom på att hon skulle ha lektion klockan 17.00 eller rättare sagt jag om upp till ridbanan med Chiron och där stod det en bil med släp. "timmie gnugar sig i huvdet" Catrin trodde det var måndag och inte Tisdag. Så tur att jag skulle upp och rida, annars hade det varit lite pinsamt! Så då blev det inga bilder alls helt enkelt.

Men ska ordna det till imorgon!

Natii Natti sov sött!

Kram
Timmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0