091201

Hur mår ni där ute?
Kan säga atthär är detsmå kyligt.
Jag och Catrin tog och red ut tidigare. Chiron var som speedy Gonzalez och på vägen hem så blev Ikros rädd för den lilla mini chettis som kom skuttandes i en av hagarna och skrämde då Chiron, vi landade på granens välskötta fin fina gräsmatta! Jättekul or not så ska dit upp senare för att platta till hålen och hämta mitt kyra.k. spö som jag tappade.

Nu väntar jag på en fönsterputs nisse som ska komma och även sotaren ska tydligen dyka upp idag. Allt sker samtidigt! Ikväll blir det att passa Nathalie en stund, Catrin ska hålla lektion i eftermiddag/kväll.

Ska ta och fortsätta därute,bloggar när jag har lunch!


Kommentarer
Postat av: Vivere

låter som lite laddad hästar i kylan ;o) , här är dagen bra , har varit på shoppning tur ,

2009-12-01 @ 14:22:13
URL: http://amoretesoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0