Lunch

Ja, sitter nu och äter lite lunch och surfshoppar lite. Finns så mycket man vill ha. Bara till att jobba på så man kan shoppa haha!!

Dock så flög jag som en vante innan. Ni vet att jobba med hästar måste man oftast mocka, precis! Vi har en stor container där vi tömmer gödslet och där har vi en planka som ligger som gör det lättare att komma upp. Lilla jag skulle då gå ner igen och halkar. Skottkärran flyger och far jag hamnar som en säl i all geggamojja och i ösregn! LOVLEY! var ju inte det första ordet jag tänkte jag tänkte på. Kan meddela att det flög ut andra ord ur munnen på mig. Så nacken känns lite stel hmm.... Därmed hatar jag regn!

Min crazy friend är i Falsterbo under dagen. Vet inte om jag är så avundsjuk på henne direkt som vädret är här. Men man får väl hoppas på att det är betydligt bättre där nere! Annars tycker jag synd om folket!



Jag vet att denna bilden inte kommer att vara så poppis från Corinnes sida, men hon är helt underbar haha!


Kommentarer
Postat av: Corinne

HAHA OMG! Vilken snygg bild från vår dag på stranden ;) Det blev dock inget Falsterbo för vår del idag, åska och spöregn lockade oss inte speciellt mycket. Är det bättre imorgon ska vi åka då, vi kanske ses! :D



Kiss&Hugs darling!

2009-07-18 @ 13:37:10
URL: http://corinnesandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0