God morgon

Sovit gott?

Jag drömde en hel skum dröm inatt och vet ni vad, jag behåller den för mig själv! haha!

Idag är det redan Torsdag, jisses va tiden går. I morgon är det tävling och då¨ska Catrin tävla Ikaros borta i Laholm. Går även upp till Grand Prix klasser där i helgen, riktigt kul att dom har så stora klasser!

Jag är med i en ny tävling som de olika bloggarna har som jag följer!
Denna gången är det hos Bobby, ni vet han som har en hår studio uppe i stockholm. (många här i skogarna vet faktiskt inte vem han är) well well han blogg finner ni
HÄR



Han har i alla fall en tävling där man kan vinna underkläder från lias.se Bra kvalitets underkläder. Alla kan vara med och tävlakillar som tjejer. Vad sägs om en julklapp till pojkvännen tjejer?? Jätte enkelt att vara med. Bara till att hoppa in till han blogg och skriva en kommentar till det inlägget om att ni vill vara med och tävla! Glöm ej eran mail.  allt som är gratis vill man väl ha eller?haha

Sedan ska jag få en annan sak ur världen. min melllanslags tangent fungerar inte alltid så därför hänger vissa ord ihop! Så jag kan faktiskt skriva men ibänd så går det lite fort och jag hinner inte se om det blivit fel eller ej!

Dags för stallet!!!


Kommentarer
Postat av: viktoria

vilka dagar ska du upp till laholm?

2009-11-12 @ 10:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0