The white soul.....

                              
Om det nu ska komma snö, så kan det väl ändå komma sådant som ligger kvar? Idag kommer Melanoz halka runt i sina gummistövlar och Dora kommer få se lustig gymnastik! Så diss till snö som inte ligger kvar!

                                
                                                                  Bilen ser lite frusen ut??


Ni vet att jag har skrivit ibland om att jag inte kan sova.... Bilden nedanför är orsaken haha! Älgarna galopperar på taket och för ett herrans oväsen! Men klart dom måste väll hålla värmen när det blåser!



                                
                                                            
Idag så är Catrin iväg på sadelprovning hela dagen! Jag och Dora är själva idag. Vi ska ut och gå med Ikaros bland annat och jag ska vara moraliskt stöd åt Dora så hon blir van vid stora hästar. Men hon är jätte duktig och med mer rutin i kroppen kommer det som sagt att gå toppen. Jag själv ska se om Chiron vill bli av med lite vinterpäls. Han har aldrig varit klippt förut så det kan bli spännande. Efter det ska han ridas. Under dagen så kommer jag att få springa som en lite duracellkanin om jag ska hinna med allt. Men I have done it before! haha!
Men jag fattar verkligen inte varför man alltid packa och tvättar i sista minuten, fast man har haft gott om tid. Det är väl det som är problemet?

Är du också ute i sista minuten gällande packning när du ska iväg??




Kommentarer
Postat av: simone

sv: Hej Timmie! Men gud.. nu blev jag frusen, vad arbetar du med? Häftar gissar jag så långt :)



Och tack så hemskt mycket för din fina komplimang :D

2009-11-05 @ 08:49:54
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: simone

SV: Vad bra sagt, du tänker väldigt fint du - roligt att du arbetar med något du verkligen trivs med - målinriktad, det gillar jag. Din dröm ses då inte långt borta i mina ögon :)

2009-11-05 @ 09:48:11
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det är ett släktdrag det där med att vara ute i sista sekunden :)

Kram

2009-11-05 @ 15:37:36
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0