Äntligen!

Då är ALLA dressyrtsaketen färdiga! Men hade det inte varit för Evelinas insatts för att åka hem och hämta deras högtryktstvätt så hade vi ínte varit närheten till att vara klara! Så ett STORT TACK! och en STOR HISS till henne idag! Guld värt.




Ibland så undrar jag om folk har något fritidsintresse??
Sitta och leta fel hos andra kanske är en rolig sak, att sitta och kommentera andra hur dom bör sköta sitt.
Jag kan faktiskt inte förstå hur en del orkar lägga energi på något som inte ger något? När någon har gjort något oerhört klantigt och dumt som inte erkänner det kan det vara värt att lägga ner energi på det. Men små tjafs??
Att vissa kändisar har acne ja då ska dom hängas ut, varför? Den svenska jentelagen blanding med avundssjuka, steelgoing strong!  

Nu ska jag i alla fall smita in för att puttsa lite samt ta mig lite kaffe och kanske någon macka på det!


Kommentarer
Postat av: Selma

Åsså gud har nog aldrig sett en sån superbög som du innan! OMG hur fan snackar du killen.. Du låter som en transa!! HAHAHA, Måste bara säga att jag tycker synd om dej.

2009-10-29 @ 21:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0