God natt

Natti Natti tänkte jag säga nu bloggen och hade tänkt sagt det för länge sedan men tiden går haha!!

Så, nu kommer då en bild på mitt nya jag uppe på huvudet! Ingen bra bild, ingen stylad frisyr! Men ni fick än haha! Men i vilket fall så blev det en skillnad och inte till det negativa. Som sgat, hon fick klippa en del, slitet hår säger jag bara! Usha får inte gå så länge mellan klippningarna Melanoz!

Men nu upp till er!




Jag försökte le, men det såg så totalt fejkat uT är man trött så är man haha!

sov sött vänner!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Snyggt kusinen! Riktigt bra blev det ju!

Sov gott, jag ska också hoppa i säng nu!

Kram

2009-10-19 @ 23:38:49
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0