Hej bloggen!

Tog ju inte en liten sund eller så för att kunna ligga in till mitt bloggverktyg! Man vill inte klaga och det kan heller inte alltid vara så lätt för dom att ALLTID ha blogg.se på topp, men det är ittiterande för det!

Dagen har rullat på bra trots kylan!

Alla dressyrstaket är tvättade och Melanoz är så nöjd över det! Tack för hjälpen!

Under kvällen så har det ätits tacos och smakskats på godis samt kikat på film! Jag är så glad över sällskapet jag haft!

Nu ska jag ta och bädda min säng med rena mysiga sängkläder, ska bli så lovley att mysa ner sig i sängen!


Min lilla tös Trissan (Darko´s old Treasure)

Bloggar lite senare vänner!

Förlåt för dåligt bloggande idag, men idag så hade jag en lite paus dag från bloggandet. Men måste ändå säga att jag är glad för er läsare!! KRAM på det!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Söt bild på Trissan :)

Kram

2009-10-15 @ 21:27:50
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0