God Morgon!

Torsdag idag!

Vart redan jagad när jag var inne och hämtade frukost! SNÄLLA! jag ska äta frukost jag börjar inte jobba fören om 2 timmar ungefär! Den stora nackdelen när man bor, jobbar osv. på sin arbetsplats. Man har ingenstans att fly eller kunna börja så som sluta jobbet! Man är alltid tillgänglig. Ibland. Är det ett stort minus!!

Vad sker idag. Evelina kommer hit och ska rida lektion på sin häst vid 11 tiden. Anna skulle ha kommit hit och visat Ankt kollektionen men den blev framflyttad! Why ingen aning. Kan säga att höst/vinterkollektionen var skit snygg!! Men som vanligt kan jag inte ha anky, herr-kläderna är på tok för stora. 

Till er!


                             *%#@! CERAMIC SWEAR BANK

Som har en tendens till att svära lite lätt (hrmm) Här har vi lösningen. Kan till och med vara ekonomisk i slutänden! Kan vara bra att ha på kontoret eller liknande! Var gång någon svär så lägger man i en peng i denna svordoms banken! lite rolig grej kanske! Jag vet dock inte om jag skulle använda den så mycket för jag har inte råd att lägga något i den haha!!

Sorgligt!

Kram
Timmie

Kommentarer
Postat av: Grisans matte

Jag har en svärburk i vardagsrummet. Den skramlar oroväckande mycket i den... :P

2009-09-17 @ 13:10:54
URL: http://minvackraste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0