Vem är rikast

Att vara bloggare är så inne nu vänner......
Men att tjäna pengar på den och dessutom bli famous är ännu mer inne. Frågan är vem är rikast?

Jag anser mig själv vara rikast. Ni vet vad jag tycker om bloggaren Kissie. Undrar om hon är lycklig? Undrar om hon är lika rik som oss andra?

Jag pratar inte om pengar! Jag pratar om vänner! Tror ni att Kissie har äckta vänner som finns där i ur och skur, hon kanske tror sig ha det men kan det kanske inte vara som så att hennes vänner lämnar henne inte av några skäl så länge hon är the famous bloger i sweden och syns i alla blaskor?? Domhar jue också en schans att få synas!

Jag vet att mina underbara vänner är äkta, om inte annat så hade det märkts efter de svåra stunder man har gått egenom!!

Jag anser mig vara  rik som ett troll!

Love you all!!!

Kram
Timmie


                                                           
 


Så sant!


Kommentarer
Postat av: Corinne

Hej Darling!

Vill bara att du ska veta att

jag har verkligen haft en oerhört tur att just jag fått chansen att lära känna en sådan underbar person som du. Våra ostoppbara skrattanfall, vårat "serious talk" om allt mellan himmel & jord, som egentligen bara vi förstår oss på. Jadu, listan skulle kunnas göras lång, då vi har en mängd roliga minnen som vi fått under detta år vi kännt varandra.

Timmie, du är en underbar vän & person som alltid tänker på det positiva i allt.

En riktig livsnjutare, så att säga.

Hoppas du alltid förblir så!



Jag saknar dig!



Puss&Kram

Din vän Corinne

2009-09-25 @ 00:05:18
URL: http://corinnesandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0