uppeppning

Dansar runt i lägenheten med min SPOTIFY och peppar mig själv!!! Fick en ett intressant telefonsamtal idag som kräver en del funderingar på. Men kommer kanske inte i rättan tid. Men man blir verkligen rörd och GLAD över vad jag fick höra. Önskar att jag kunde dela med mig men väljer att hålla det för mig själv! Än så länge. Tids kommer nog att kunna dela med mig. Det skulle i alla fall betyda att bloggen skulle bli väldigt sällan uppdaterad. Men dock med väldigt mycket intressanta saker!




Kommentarer
Postat av: Sandra Ackefjord ♥

Jättefin blogg du har :D

2010-08-30 @ 16:25:05
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det låter spännande kuzzen, var är det nu för nytt som är på gång? Jag hoppas bara du hinner blogga lite då och då så jag får veta vad som händer i ditt liv ;)

Kram

2010-08-30 @ 20:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0