Back!

Nu är den här så kallada bloggvilan nerlagd! Melanoz has returned. Jag ska ändå snart ner till stallet igen. Ikväll ska jag rida en liten polle vars ägare varit iväg på semester och har nu komit hem men ville se mig rida hennes prins som hon säger.

Men helgen har varit super trevlig i alla fall. Haft en kompis från stockholm som varit här och hälsat på, underbart att ha egen lägenhet. Att jag inte testt på det tidigare. Men bland det bästa av det bästa så har jag numra TV också, eller ja. Tv har jag haft hela tiden men ingen antenn. Tog med en antenn hemifrån,en bordsantenn med förstärkare och boxer. Men räckte inte men hittade en antennförstärkare här i lägenheten och vännen min ordnade det igår så nu fungerar tv med kanaler och det är helt underbart. Kanske kan bli sevelicerad nu!

Nu ska jag ner till stallet men tänkte bara också säga GRATTIS till mamma och Roger som var på en internationell hundutställning igår med Elroij och fick både BIM och sitt första CERT!!




Elroij

www.darkoskennel.se

Hörs senare vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0