Lunch!

Så har man fått handlat lite och inte en enda onyttig grej jag handlade =0)!!

Jag sitter och dricker lite kaffe efter maten och googlade lite på frisyrer. Vill ha lite inspiraton till våren och sommaren.

Men den enda som verkligen tilltalade mig och som är så Melanoz över den frisyren är denna!


                                                          Vad tror ni? Hiss eller Diss??

                                  
                                                                    saknar min lugg haha!

Kanske inte riktigt så långt men saknar min lugg!! Det ska vara stilrent, men ändå lite attityd och något man kan variera beroende på humör och vad man ska göra. Om jag ska gå på gala (som aldrig händer) så vill jag kanske inte ha Mohawk på huvudet!!

Jag fick tipset om att googla av bloggaren fattyboom. Hittade DENNA sidan.

Finns massa olika herr/kill frisyrer i olika katergorier. Så får nästan bli ett tips. Att innan ni ska klippa er eller vill ha ny inspiration så googla! Jag googlade på "Short hair men" 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0