Smile on my face

Hej vänner!!

Man börjar nästan få vinterkännslor när man går ut på morgonen, vitt av frost på backen!!

Sedan vill jag bara säga HEJ till alla fantastiska läsare!! Blir så glad när man loggar in och se alla nya kommentarer!! Ni är bara bäst!!

Förhoppningsvis kommer det upp en tävling senare idag! Ska inte säga för mycket, väntar bara på det sista mailet och sedan kör vi!! Spännande va?


Men nu så kör vi en dagens!!
och det är bara till att knycka frågorna och gör ni det så kan ni kanske bara skriva det i en kommentar så jag också kan kika på vad ni har skrivit!!


Frukost: macka med ost och marmelad och självklart kaffe
 Humör: Fin fint
Mående: Bra
Borde: Soringa ner till stallet igen
Frisyr: Kallt=mössa
Klädsel: En svart POLO RL tröja, grå pikür, anky jacka.. 
Planer: Rida, ev lanstträna en häst
Dröm: kommer inte ihåg
Senaste personen du pratade i telefon med: min bror
Materiella vill ha: Jisses, MASSA MASSA 
Fundering: Inget spec just nu!
Beroende: Kaffe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tråkigaste: Att det inte är långt kvar tills klockan blir vinteritd
Senaste gången hela din familj åt middag tillsammans: Jisses, länge sedan!
Längtan: Till mina framtisdplaner
Superlängtan: Att få tre önskningar- varav ena skulle vara att jag aldrig skulle behöva tänka på pengar!



En helt osammanhängande bild, men en liten valp hemmifrån från förra året som är ute och spatserar och hamnade på fel sida! Valpar är bara för söta!!


Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn Kingslandmössa ifrån Hippoteket!

så söt din voffs är! altlid kul med bra läsare. :D

och ännu roligare med tävling. blir den i samköre med matilda kanske?

2010-10-13 @ 10:50:48
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Camilla

Söt bild :)

Ser fram emot tävlingen

2010-10-13 @ 13:43:25
URL: http://hastskotare.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0