My drums in my ears goes bom bom bom

Hej vänner!!

Som ni har märkt har jag bloggat ganska så dåligt under helgen. Men ska jag vara ärlig har jag inte haft någon vidare med motivation. Vet inte om det kan bero på att det har varit 18 minus och förskylning som kom på köpet. 'Men nu får det allt vara bra. Dags att ge er läsare en blogg att läsa va?

Solen skiner över gården idag och det är faktiskt inte superkallt idag. Härligt. Men vårkänslorna som man fick är som bortspolade, vi har mer eller mindre lika mycket snö som det var innan jul. I alla fall inte långt ifrån.

Idag ska vi ha en liten lugnare dag här. Jag ska ta och göra  två eller tre djur men för övrigt ska dom få gå i hagen och sola. Själv ska jag ta och ha lite perselvård, måste smörja in mina stövlar och sådant smått och gott och fortsätta knarkandet av nässpray! 


Dagens beroende tror jag haha!

Hoppas ni har en härlig måndag vänner! 

 




Kommentarer
Postat av: Sanna

Så skadad man blir av sin utbildning :P. Så fort jag ser nässpray så tänker jag: inte mer än tio dagar i rad :P. Och så fort jag hör ordet förkylning börjar hjärnan tänka igenom vilka preparat som kan vara bra att använda då...

2011-02-14 @ 11:55:30
URL: http://sannasant.blogg.se/
Postat av: Erika

Inte kul med en förkylning. :/

Och dessa minus grader är inga trevliga.

2011-02-14 @ 13:22:27
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0