snabba frågan!


Eskadron kommer ut med sin vårkollektion. Såg bilderna på facebook från pikür/eskadron, gruppen finner du här.
Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga. Tycker inte att de är så mycket som är nytt mot föregående kollektioner, förutom färgsättningarna!

Om jag ska välja en av kollektionerna så måste det faktiskt bli den lila. Den nedan fastnade inte alls i mina ögon. Specielt inte det vitblå med ränderna eller det gul/beiga. Jag vet inte... Men helt enkelt ingen för dressyrkillen. När jag såg det gula schabraket tänkte jag faktiskt på godis. Ja, ni vet den där banana skids haha!


Vad tycker ni?










Kommentarer
Postat av: Erika

Måste nog säga den blåa faktiskt. ;)

Jag är väldigt anti lila, de är en färg som inte riktigt går hem hos mig faktiskt.



Så nae, lila saker skulle jag nog aldrig i hela mitt liv använda på varken mig, hundarna eller hästarna.



Men den blåa var inte så där woho heller.

Lite synd.

2011-02-10 @ 13:53:51
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha, det gulrandiga schabraket får en verkligen att tänka på banana skids :P.

2011-02-11 @ 08:45:27
URL: http://sannasant.blogg.se/
Postat av: Lindha

Jag tycker nog föregående år har varit snyggare.

De blåa var lite tråkigt, och lila skulle jag nof inte välja att ha på mina hästar.

2011-02-11 @ 21:26:16
URL: http://lindhadressyr.blogg.se/
Postat av: Bubber Monica

Slut på lila,tack och lov!!! Jag gillar fakiskt bananer,så vill gärna slå 1 slag för ett bananscharak.Det passar alla utom skimmlar,där är ju lila ett måste,eller har jag fel? Kram.

2011-02-12 @ 18:07:28
Postat av: Bubber Monica

Slut på lila,tack och lov!!! Jag gillar fakiskt bananer,så vill gärna slå 1 slag för ett bananscharak.Det passar alla utom skimmlar,där är ju lila ett måste,eller har jag fel? Kram.

2011-02-12 @ 18:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0