Läsarnas kategori!







Jag känner att nu under sommartider så är man mer inspirerad gällande outfit, i alla fall jag. Kombinerar lindor med schabrak och man kanske har någon pike eller ridbyxa som passar ihop. Lite lättarepå digockså när man slipper ha på sig tre lager med byxor och jackor plus mössa, vantar och halsdukar om vartannat för att inte frysa.

Men jag tyckte det var kanon kul när ni läsare skickade in era outfits och jag kunde lägga upp dom här i bloggen. Lite inspiration helt enkellt. Det behöver inte vara både häst och ryttare utan det kan bara vara hästen eller bara vara du, kanske någon jacka eller piké som du är grymt nöjd över. Skicka en bild till [email protected] och skriv vad du har har på dig och gärna vart du köpt det. Det kan verkligen vara allt!

Jag ska försöka bättra mig och lägga upp lite outfit bilder också om det skulle önskas. ☺

HÄR kan ni kolla in kategorin Läsarens outfit.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0