Full spead ahead!

                                                                                
                                        Your current heart rate is 38 beats/minute* -- full speed ahead!

Mina facebook hjärtan blir fler och fler!! Kul att man är "älskad" eller poppulär kanske man borde säga!

När jag loggade in här på Bloggen och såg att jag hade fått en kommentar från min darling Corinne som jag har känt i över ett år. Hon är verkligen en helt underbar person, man behöver inte gömma någonting för henne. Det är i alla fall en person som  jag always and forever kommer att bära med mig!

Corinne  ([email protected]) om Vem är rikast:
Hej Darling!
Vill bara att du ska veta att
jag har verkligen haft en oerhört tur att just jag fått chansen att lära känna en sådan underbar person som du. Våra ostoppbara skrattanfall, vårat "serious talk" om allt mellan himmel & jord, som egentligen bara vi förstår oss på. Jadu, listan skulle kunnas göras lång, då vi har en mängd roliga minnen som vi fått under detta år vi kännt varandra.
Timmie, du är en underbar vän & person som alltid tänker på det positiva i allt.
En riktig livsnjutare, så att säga.
Hoppas du alltid förblir så!

Jag saknar dig!

Puss&Kram
Din vän Corinne

Hur glad blir man inte av att få läsa något sådant! Detta gjordemin dag!

Nu måste jag skynda ut till stallet!

Idag är det tävlingsförberedelser inför Björbäck och KM:et i morgon. Fast jag åker inte dit för att bli placerad utan för att rida. Chiron ska få erfarenhet och rutiner!

Kram
Timmie

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilket fint brev du fick, härligt att ha sådana vänner :) ha en fin fredag! kram

2009-09-25 @ 10:49:39
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0