Åter morgon!

Just nu så regnar det inte i alla fall. Men gud vad det har gjort, verkligen öst ner och då menar jag H-E-L-A dagn igår. Men nu ser det mer lovande ut. Serge var här igår, våran hovslagare. Han är fransman, haha en rolig sådan dessutom. Just nu så kikar jag på biljetter upp till stockholm. För kors i taket så har jag fått ledigt över helgen, Josefine tror ju att hon ska åka hem nästa vecka och örja skolan men HAHA där tror hon fel. (måste sopa ur källaren) Tänk om man hade kunnat ha en Josefine här hela tiden. Jo men som sagt stockholm, hade funderingar på att åka hem men sakern är den att mamma åker iväg och ska se i fall hunden våran Maja vill ha lite bäbisar, så hon kommer inte vara hemma. Känns inte så lönt att åka hem då. Så får se vart jag tar vägen. Idag så vet jag inte vad som sker riktigt. Hästarna ska jue rias som vanligt och allt där kring. En dam vid Namn Maria kommer och ska måtta stövlar, henne träffade jag dagligen när jag jobbade i stallet nere i skåne så ska bli kul och hejja på henne igen. Hon stod i et privat stall där nere och vi (jag och sara) fick släppa ut och in dom hästarna. Men sen blev det att man alltid fastnade och pratade med dom var kväll. Annars så tror jag inte något extravaganza direkt händer faktiskt, men nu handlar detta om Dressyrgården och dagen har precis börjat haha!! Allt kan hända. Dags för stallet KRAM TIMMIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0