Attans vilken trafik

Hjärnan är i fullgång och funderar, värsta rusningstrafiken i huvudet mitt.

Under eftermiddagen har jag känt mig lite halvdeppig får dock inte riktigt tummen påvad som är orsaken. Men som vanligt löser tiden upp mina funderingar.

Denna kommentaren fick jag av min darling härom dagen!

Hej vännen! Tur för dig att bilderna på mig inte är så stora! ;) Sen vill jag bara säga att du är en helt underbar person som alltid gör min dag bättre, hur jag än mår. Saknar dig darling!
Kiss&Hugs

Corinne underbara vän!

Dags för duschen och sedan finna något att äta kanske......

Hur har eran måndag varit?

Kram
timmie


Kommentarer
Postat av: Emelie

En regning måndag med jobb har det varit här i Halmstad, men imorgon har smhi lovat sol. Vi får se när vi vaknar! Kram

2009-08-31 @ 22:00:56
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0