Blodsrpängda ögon!

Först så ville inte internet fungera, när det väl fungerade så ville inte blogg.se fungera. "Länken är bruten" over and over again. Men nu verkar det fungera. Har också läst att ånga av er inte kan kommentera, min nyhet är då att även jag inte kan kommentera. Sådan förlust!

Chiron gick som en dröm idag. Verkligen framåt. Red igenom programet som vi ska tävla på lördag. Gick riktigt bra faktiskt. Finns vissa saker som behöver förbättras och lite taktik prat om, att, i fall att händer inne på banan så har jag lite resrvplaner.

Just nu håller jag på att göra en header till bloggen och sedan ska jag göra en helrenovering. Håll till godo. Kommer inom sinom tid. Är ju inte kalas lätt det där photoshop. Men kanske är jag som är totalt waisted gällande programet!


Bild från dagens träning.

Ojoj

Klockan är visst 00:30. Får nog hälsa på sängen en stund innan det är dags för att jobba!

Kram
Timmie

Kommentarer
Postat av: jo

2009-08-20 @ 14:28:16
Postat av: Josefine

fiiiint timmie

2009-08-20 @ 14:28:46
URL: http://enife.blogspot.com
Postat av: Emelie

Fin bild och du har en grym sits - men det vet du ;) Hoppas du får en bra fredag!

2009-08-20 @ 22:26:29
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0