Fjortisbloggar

Som det kallas.

Ibland blir man mörkrädd, små unga tjejer  med platina blont hår som leker bimobos. Antingen så spelar dom riktigt IQ-brödrost eller så är dom det verkligen.
Allt detta hävdande om vem som gör vad och collast saker och med den metsa vrängda attityden ever. Gärna den Alla andra är sopor som inte har råd att köpa sig ett nytt hår eller våga skrika BÖGAR på Mc donalds. Seriöst. Tycker synd om tjejerna. Det som är synd är att dessa fjortisbloggare tar för givet att dom kommer always and forever vara bland dom största bloggarna in th world.... Skita i att skaffa sig ett jobb, att fortsätta sin utbildning. Kanske har dom lättare för sig att hävda sig på en blogg än in the real life?

Det tråkiga med bloggare som beter sig som dom gör är att dom drar med hela bloggvärlden ner i en avgrund där bloggare är människor med dålig attityd oh löshår. Blogga är verkligen lanon kul, ett av mina stora fritids intressen. Men när det går så långt att dom glömmer livet som komma skall. Då har det gått för långt.

Jag bryr mig inte om dessa fjortisbloggar, jag följder en del Men det är av av att jag blir så fasinerad av deras beténde, deras sätt att se på livet och framför allt deras attityd! Inte konstgt att blonda tjtjer blir kallade för det en
och det andra.......






Vad säger ni om denns filmen?

kram
timmie


Kommentarer
Postat av: HDR-fotografen

Bloggerskor som Dessie och Kissie har redan ett helvete.

2009-08-31 @ 10:31:07
URL: http://stilbild.nu/fotograf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0