God morgon!

Man märker verkligen att det inte är Juni/Juli längre. Denna morgon är det fukt i gräset och så där höst kyligt nästinpå!

Håller på att dricka mitt sista kaffe nu. Ska snart gå ut till stallet och göra i ordning Chiron för att rida lite lätt på honom. Med tanke på att han var som en lite duracel kanin igår och bara "Jag vill, jag vill" så käns det ganska bra att jogga honom innan vi åker. Vid nio ska jag börja knoppa. Börjar nog med Chiron och sedan knoppar jag Totte sist. Den äldsta hästen är mer otålig än vad unghästen är. Skönt med unghästar som kan koppla av!

Sedan är det att lasta vid 11.15. I bilen så är det genomgång av programmet med Catrin. Läser upp programet högt och förklarar även planen jag har inne på banan. Har både plan A, och B om, att i fall att. haha!

Startar kl 14.01 nu tydligen. lite senare. men det gör ingenting för min del. Tävlingen är utomhus och likså framridningen. Men enligt Catrin såär framridningen jätte stor! Får man då hoppas. Många som rider fram kan INTE HÖGERREGEL! Sedan ska man gärna sitta i varndras knän och rida.

Nä nu är det dags för mig att susa iväg! Men om jag inte bloggare på ett tag vet ni varför! Tar med mig datorn i bilen!

Kram
Timmie

Kommentarer
Postat av: ida

folk som inte kan högerregeln är jätte störande när man försöker rida! jag vet inte hur många gånger jag har blivit grymt irriterad på det när jag försökt rida.



men! Lycka till idag, hoppas det går super :)

2009-08-22 @ 08:27:12
URL: http://maowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0