God morgon

Darlings!

Hemsk bloggdag igår, rena mardrömmsdagen för en bloggare! Fanns inte tid hur jag en försökte! Men nu är jag här!

Igår så tog vi Chansen att åka och väga Chiron. Vi skulle nte ha gjort det fören idag men vi kom på att denna dagen har sina egna "måsten"  så det fick bli Torsdagen måste! Chiron var i alla fall jätte duktig, traskade rätt upp på vågen utan några problem. och på displayen pep det till 588kg. Jag trodde han vägde mer än Ikaros men så fel man hade. Men det är bra. Valet av ny trailer blir enkalre!


Sedan var vi och kikade på lyxhus på vägen hem! Finns något som kallas villavagnar. Det var helt sjukt! Jag blev riktigt suprised, var som värsta lyxhusen! Så nu snurrar tankarna på Melanoz och Henriksson. Dream Dream haha! 

                                                     
Första vagnen vi gick in i! Woodland Vouge. En riktigt lyxvagn! Tänk nu på att detta är ett hus på Ljul!  Alltså flyttbar! 

                                                                                                       

                                                                                      

                                

                                                                                                  
Allt ni ser i vagnen INGÅR! förutom tv och dyligt. men spis, kyl,frys, möbler, lampor, tvättmaskin you name it!

Läs HÄR och se fler lyxvillor på ljul! Många är så mycket bättre än en lägenhet! Vagnen uvan var en av lyxlirarna den skulle kosta 708:000kr tror jag. vad kostar en lägenhet?

Fränt tycker jag!

Nu måste jag susa ut till stallet!

Kram
Timmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0