Gratisbio

Sitter just nu och leker lite med gratisbio. Inte långt ifrån mina gratis prylar. Shopping shopping vänner!

Om ni vill bli medlemm och skaffa gratis saker, som t.ex en systemkamera eller varför inte en laptop? klikca här och bli medlem du också!

Snart ska jag ta och somna och drömma sött är tanken. Känner mig så nöjd för dagen och är så glad för Chiron! Ska bli rik och köpa honom one day!

Men här kommer i alla fall ett par bilder från dagen! Monika, Tottes ägare tog foton när jag red. Thank you!!





CHIRON
DON CHARLY-TESTAROSS
HAPPYDAY-CHAGALL



Fler får ni i morgon!

Sov sött älskade läsare!

Kram
Timmie

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vilka snyggingar! Det ser jätte trevligt ut ju!

2009-08-23 @ 00:26:21
URL: http://bouncy.blogg.se/ny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0