Guld vännen!

Har precis ätit lite lunch! Kan vara bra säger dom så jag körde på det!

En utav mina ALLRA bästa vänner ringde nyss. Gud miss her och våra galna grejjer! Vi pratar om allt och ingenting. Det är en person i alla fall jag blir insprirerad av. Hon kör sitt race och gör det hon vill. Inget är som sagt omöjligt! En underbar person! Kanske kan få henne till att gästblogga? Vad säger ni om det?

Catrin är på väg hem feter att ha vari iväg och dömmt. Tror det eller ej men hon har tydligen köpt ett plommonträd!?!? Så hon ville att jag skulle fundera utt ett bra stället att sätta det ¨på! hmmm....vart vill ett träd med plommon bo?

Nu ska jag ta oh fortsätta dagen! Ikväll ska jag tillbring tiden med godis och gottigheter med datorn i sängen och totalt koppla av. Ska försöka städa innen också! så att vara klar i stallet kl 17:00 är målet! Vad tror ni? Kan ju försöka!

Kram
Timmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0