Hej lunch!

Har precis haft lite lunch, coh som vanligt blev det den berömda dressyrmackan och kaffe så klart!
Blev dock en liten överraskning. Catrin och Josefine hade bakat en kaka som jag nu sitter och smaskar på. Kan säga att den är mumms!

Idag så käns den faktiskt lite tomt här på dressyrgården. Josefine har åkt hem och hennes sommarpraktik är över. Så inget mer skratt i stallet just nu. Fast jag och Catrin skrattar ue som vanligt!

Jag och Catrin har suttit och pratat en stund också. Ibland så behöve rman prata egenom lite gran och se vad framtiden kan ha att erbjuda. Nu har jag ändå varit här ett år. Vad ska nu hända?



under eftermiddagen kvällen så kommer det bli blogga av! är det något som ni specielt vill läsa om på bloggen?
Eller varför inte ha en liten frågestund?!? Kom igen och ställ era frågor, något måste det jue ändå finnas som ni undrar över, allt och inget!

Kram
Timmie

Kommentarer
Postat av: Corinne

Hej darling!



Vill du Gästblogga på min blogg? ;)



Ha de fint!



2009-08-15 @ 16:37:48
URL: http://corinnesandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0