Hem kommen!

Ja, vi har varit
hemma en stund efter ha varit ute på turne. Vi var uppe vid Abodaklint och åt lite mat och kikade på utsikten! Bilder kommer nedan.

Ska ta och kika egnom länkarna som jag fick av en läsare om andra bloggare. Samt ta ett glas vin! sista kvällen ledig sedan är det tillbaka till jobb!

Men nu ska jag ta och njta av ett glas med vin!




Elroy





Jag uppe i ett torn som var 22 meter högt!


Mamma som var långt där nere!


Det höga tornet



Det mysiga cafet och resturangen!

Var verkligen jätte trevligt litete ställe där uppe på kullen. Om ni har vägarna förbi så rekomenderar jag att kanske ta en paus och en fika där!
www.arbodacafe.se

Kram
Timmie

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, vad mysigt ni ser ut att ha haft det. Och Elroij är sååå söt :)

2009-08-13 @ 00:01:53
Postat av: TOBBE

schyssta bilder

2009-08-13 @ 21:48:00
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0