H&M

Sitter åter igen och drömmer mig bort.
 


Nu så har jag kikat runt lite på H&M vilket jag personligen tycker är en kanon butik. Dels passar det min plånbok bra och fast det inte är så dyrt finns det snygga kläder och kläder som passar min smak!

Här kommer lite som jag hittat!


En rikigt snygg jacka, en som är typisk mig! 699kr på H&M


Av någon anledning så har jag alltid velat ha en hatt, men har aldrig vågat prova, varit nära många gånger och köpa en. Men sedan kommer alltid tanken "kommer jag använda denna" vad tycker ni? skulle jag kunna ha en hatt?


Den slipsoman
jag är så är en slips ett måste. Jag har faktiskt inte en helsvart slips så det är något som ska inhandlas i höst!

Sedan har jag varit inne och kikat på parfymer för herrar, här finner ni parfymer för herrar till bästa pris!



Nu ska vi ut en lite runda! Ska tydligen fika på ett ställe som heter Abodaklint. Ska tydligen vara jättefin utsikt över smålandskoggarna. Ska ta med kameran och fota lite. Men kan vara mysigt att ta med sig vovvarna och fika samt fota lite!

Tar givetvis med mig datorn ifall vi blir botta lite längre!

Kram
Timmie



Kommentarer
Postat av: Emelie

Snygga kläder och jag tycker absolut du ska testa en hatt, livet är kort...:) Kram

2009-08-13 @ 00:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0