I said brr

Det är så grymme varmt ute! Fast jag försöker dock inte klaga!! Man ska vara glad för varmen, så länge den varar!

Snart ska jag ha ett telefon möte med en dam ang Herbalife. Har förberett med anteckningar och alla böcker. Så får vi se hur det går. Har kommit in en hel del mail om det faktiskt! Skulle ngåon utav er veta mer om vad jag pysslar med och om hur man kan tjäna enkla pengar på fritiden så kan ni bara höra av er till [email protected] eller skriva en kommentar så återkommer jag med mer information.

Catrin är i alla fall iväg och masserar hästar och ska sedan hämta dottern Nathalie för att åka till Harplinge tror jag det var, skulle kika på trailers där uppe tror jag. Själv så kan jag fortfarande inte bestämma mig om jag ska åka upp till sthlm eller inte! Hade varit så kul känner jag! Skulle ta och puttsa upp Catrins stövlar innan jag åkte, dom skulle glänsa som en spegel sa hon till tävlingen! Tydligen har jag blivit anstäld som 1:ta puttsare till tävling haha!!

Well well


Dags att för att fortsätta dagen!

By the way! Nästa vecka ska vi till Liseberg!!!

Kram
Timmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0