Kära nån!

Natten var kort! Han inte blinda förens klockan ringde i morse. Att försöka ignorera klockan är för mig omöjligt så det var bara till att hoppa upp. Kikade in i spegeln och möttes av en hemsk bild!"gå sakta vidare, inga hastiga rörelser" tänkte jag och smög ut! Ska snart kasta på mig ridkläder och traska ut till stallet. Catrin ska börja rida 09.30.efter hon har lämnat Nathalie på dagis som jag för övrigt ska passa ikväll medans Catrin åker till Kullabygden och har träningar! se hur det går! HAHA och igår så stod hon i dörren och ropade på mig IMMIE, IMMMMIEEE!!! Catrin höll på att ropa för att maten var klar! Uscha meja när hon kan ropa mig all the time haha!! Annars händer det inte så kanonmycket idag. Rida, göra stallet coh allt det vanliga som sagt! Hoppas ni får en underbar start på veckan, Everyone love mondays!!
 är det inte så?

Kram
Timmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0