Lättare sagt än gjort!

Var gång
jag hade tänk att göra ett videoinlägg så har det kommit något i vägen. Är det inte för blåsigt så har Nathalie varit på g eller något annat! Men i morgon bitti ska jag göra mitt allra första videoinlägg i promisse. Då kan det väl ändå inte vara något som stör eller?

Ikväll kom det hit gäster till stugan som kom i från frankrike. Dom kan knappt prata engelska. Dessutom så hittade dom inte hit även om dom hade frågat runt, men deras GPS hade visat dom helt fel. Två timmar hade dom tydligen cirkulerat omkring här i södra Hallans för att hitta hit!

När dom kom hit så gick jag ut med Nathalie på armen (höll precis på att lägga henne) och skulle hälsa. Mannen/fadern tog i hand och hälsade men ickre frun. Deras barn började direkt leka i sandlådan. Sedan skulle jag visa dom stugan. ELLER HUR! dom förstod jue inte vad jag sa. Ändå så öppnade jag upp dörren och försökte visa vägen. Men tydligen så var jag inte värdig nog att visa dom. Så jag fick ringa till Catrin och säga att hon fick prata med dom. Hon var ändå bara ett par minuter borta. Men brukar f ransmän vara så dirsträ? eller var det bara dåligt humör som låg i luften? Tur att Catrin pratar flytande franska, och spanska samt engelska för den delen!

Håller på att ordna med inställningar för den gamla datorn och kör uppdateringar, men den är så kass då den inte klarar av flera sidor öppna samtidigt så nu sket sig nelly.com,,,,gah!!!

Men nu är det dags för sängen!

Kram
På er alla
Timmie



Loys och love to my readers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0